Cum aflu prețurile produselor?
- Adaugi fiecare produs în lista cu click pe „Cere Oferta”, dupa ce ai adăugat toate produsele dorite, dai click pe verifică cererea de ofertă (din bara de sus drepta ), menționezi cantitatea dorită în casuța din dreapta, completezi conținutul cererii de ofertă si click pe trimite cererea.
- Prin e-mail: poți să trimiți cererea de ofertă la office@trimarunic.ro , menționând cantitatea estimativă pentru produsele de care ești interesat.
- Telefonic: poți să suni la 0722 476 781 sau 0723 338 664 și vei afla prețurile produselor care te interesează, precum și orice alte informații.
Cum comand?
- Poți comanda printr-un e-mail la office@trimarunic.ro. Acest email trebuie să conțină: telefon, datele de facturare, adresa de livrare, produsul și cantitatea dorita.
- Comanda telefonica la unul din urmatoarele numere: 0722 476 781 sau 0723 338 664.
Cum plătesc?
- ORDIN DE PLATĂ ( înainte de livrarea produselor ). Plata se efectuează pe baza unei facturi proforme iar livrarea se va efectua în urma confirmării de plată. Atenție! Nu efectuați plata inainte de confirmarea stocurilor pentru produsele comandate.
- NUMERAR ( la livrarea produselor ). Contravaloarea comenzii se achită la livrarea produselor, dupa caz, la reprezentantul TRIMAR UNIC sau la Curier ( ramburs ).
- INSTRUMENT DE PLATĂ ( fila CEC sau Bilet la Ordin ). Instrumentul de plată va fi emis la livrarea produselor comandate și va fi scadent în termen de 7, 15 sau 30 zile de la data emiterii.
Când primesc produsele comandate?
- Daca ești din Bucuresti sau Județul Ilfov, produsele iți vor fi livrate de către un reprezentant TRIMAR UNIC in termen de 24 ore de la data comenzii ferme.
- Dacă esti din oricare alt Judet ( in afara de București și Județul Ilfov ), produsele iți vor fi livrate prin Fan Courier, în termen 48 ore de la data comenzii ferme.
Plătim transportul pentru produsele comandate?
- În București și Județul Ilfov transportul produselor este gratuit pentru comenzi mai mari de 200 lei.
- În celelalte Judete din țara transportul produselor prin Fan Courier este în sarcina clientului, cu excepția comenzilor a căror valoare justifica gratuitatea transportului. Aceasta a doua situație va fi comunicată în cadrul corespondenței comerciale.
Personalizați produsele?
- Asigurăm personalizarea pentru o gamă largă de produse, cu logo-ul companiei tale sau orice alte informații dorești. Te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica în ce condiții pot fi personalizate produsele care te interesează.
La următoarea comandă mai găsim produsele achiziționate anterior?
- Binențeles, una din preocuparile noastre este să asigurăm continuitatea livrărilor către clienții noștrii cu produsele de bună calitate cu, care i-am obișnuit.